poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Na ludowo

Już kiedyś robiłam taką skrzyneczkę, stoi na parapecie i trzymam w niej kamienie... Bynajmniej nie szlachetne. Taaak...właśnie też doszłam do wniosku, że to dziwne :) 
Liczę, że w tej będą przechowywane ciekawsze rzeczy :)

Kolejna w ostatnim czasie praca z wykorzystaniem serwetki - wracam do korzeni :)
Kogutkowy folklor fajnie kontrastuje z czernią, a ponieważ skrzyneczka jest dość wysoka, potrzebowałam czegoś, co przełamie jednolity kolor przedniej ścianki. Wybrałam niewielki, zgrabny Ornament z Sosenki. Wystarczyło tylko okleić go resztką serwetki i opiłować jej nadmiar. 

czarna skrzynka folk




Pozdrawiam, jeszcze wciąż wakacyjnie :)






































































7 komentarzy:

  1. Super, ale ja jestem ciekawa tych kamieni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna skrzyneczka, a pomysł z tym ornamentem naprawdę świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna, ta czerń tak pięknie wydobywa wzór

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ludowo - podoba mis ie :) Lubię takie zestawienia :) ZDECYDOWANIE!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna - bardzo lubię ludowe motywy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...