Candy

Wspominałam niedawno, że blogowi stuknęły dwa lata :)

Czas najwyższy na rocznicowe cukierki :)
Chcę, żeby ta zabawa była dla Was podziękowaniem za Waszą obecność, komentarze, zaglądanie, za to, że jesteście :) Przy tej okazji serdecznie witam nowych obserwatorów - cieszę się, że zostajecie na dłużej.

Dzięki Gosi przeczytałam interesujący artykuł na ten temat, więc na przekór marudzeniu, zgorzknieniu i podejrzewaniu bliźnich o najgorsze ogłaszam ROZDAWAJKĘ!
Zamierzam dobrze się przy tym bawić i mam nadzieję, że Wy również będziecie :)
Zasady proste:
1. Rozdanie skierowane jest dla osób posiadających bloga.
2. Banerek do wyboru - z rozpędu przygotowałam dwa :)
3. Proszę o zostawienie komentarza pod tym postem.
4. Paczuszkę wysyłam na terenie Polski.
5. Zabawa trwa do 9 grudnia.





Ponieważ najczęściej chyba używanym na moim blogu słowem, jest ostatnio "szablon", takie będzie również to rozdanie.
Prezentem będzie różany szablon Stamperii - jeden z moich ulubionych, ale jak to często bywa - tak go kocham jak nienawidzę.
Delikatne gałązki pasują do wielu projektów, ale praca z nimi czasem może doprowadzić do szewskiej pasji.
Dlatego podaruję go wylosowanej osobie - niech się męczy :)



Do szablonu dodam garść serwetek i świąteczny drobiazg.
Zapraszam :)


Komentarze

  1. A niech będę pierwsza :-)
    wyskoczyłaś mi na fb z taką miłą informacją :-)
    Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie sie zgłaszam :) i gratuluję rocznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy i życzę dużo nowych pomysłów! A w candy z chęcią wezmę udział :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się z wielką radością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy. Twoje prace są piękne, więc z przyjemnością tutaj zaglądam. Chętnie ustawię się więc w kolejce bo decu jest jedną z technik, w której też chciałabym się spróbować, więc byłaby okazja. Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych pięknych prac :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. popieram zdanie Gosi! i zgłaszam się do zabawy! :)
    gratuluję rocznicy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O, to ja też się dopisuję :) Banerek już wisi

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie dołączę się do zabawy :) Ostatnio nawet myślę o dołączeniu szablonów do moich prac, więc okazja zjawia się w idealnym czasie :)
    Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy i czekam na inne, świetne rzeczy, takie jak łóżko z palet - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnoscia stane w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce po super cukierki.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rozdawajka. Nie miałam jeszcze okazji pracować z szablonami więc chętnie bym spróbowała :)
    http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje rocznicy :)
    Zgłaszam się i ja do zabawy :) Uwielbiam szablony :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. .....jestem...troche zzijana bo spózniona...mam nadzieję na wygrana bo potrzebuje....pa pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!!! zapisuję się do zabawy, banerek na moim blogu zapraszam http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję rocznicy i pisze się na zabawe

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja z miłą chęcią przygarnę taki śliczny szablon :) Dlatego też się zapisuję na Twoje candy

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie się mile pomęczę tym szablonem. Nawet wiem jak go wykorzystam. Serwetki jak najbardziej przydadzą się do decupage. Zgłaszam się . Zamieściłam baner i teraz tylko trzymam kciuki. http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Staję w kolejce po świetny szablon! Serwetki na pewno się przydadzą! Pozdrawiam Banerek u mnie na blogu www.evikowo.blogspot.com i zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie przygarnę szablon bo nie mam żadnego a czas spróbować czegoś nowego

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dołączam także a jakże!
    Moc życzeń z okazji 2 lat blogowania!
    Wielu kolejnych "roczków" owocnych w dzieła i posty!

    Cudny tytuł Candy!
    Cudna fotografia( banerkowa!-ów banerek u mnie "powiewa" w blogoSferze)
    Z radością "pomęczę" się z takim pięknym szablonikiem!

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się chętnie pomęczę i z szablonem i z papierkami, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marzę o nim :)
    gdybym wygrał proszę o kontakt : damiansowa@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek umieszczony jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Zapraszam również na moje CANDY …
    Cieplutko pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tez się zapisuję i czekam, może w końcu uśmiechnie się do mnie szczęście :) http://iwonahalabis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję drugiej rocznicy. Z chęcią pomęczę się z szablonem więc grzecznie staję w kolejce :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się i ja :) http://cosiaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluje rocznicy i staję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością i ja spróbuje szczescia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz