Jajko z firanką

Tęsknicie już za odrobiną kolorów? 
Chcecie trochę zieleni za oknem i jasnego nieba? Albo cokolwiek optymistycznego? Może da się to załatwić… :) 
Przedstawiam dziś motyw, który jest ze mną od roku i nadal budzi mój uśmiech. W ubiegłym roku zaopatrzyłam się w paczkę serwetek z królikami, które nie tylko trafiły na wielkanocny stół, ale też posłużyły do ozdobienia kilku wiosennych dekoracji i pisanek. 
W tym sezonie również trafiły na pisankę - jajko Woodouts!
Serwetkę przykleiłam na zagruntowanym biała farbą jajku, a potem pokolorowałam łąkę i niebo. Żeby dodać nieco wiatru do obrazka, w jego górnej części namalowałam falującą firankę. 
Króliczki dostały też kilka gipsowych kwiatków na przekąskę. Będą teraz razem ze mną wypatrywać wiosny.












Pozdrawiam kolorowo




Komentarze

Prześlij komentarz