Girlanda z serduszek Woodouts!

Wśród wielu produktów Woodouts! znajdują się też serduszka o podłużnym, „ostrym” kształcie. 
Jedno takie serduszko może stać się zawieszką lub elementem większej dekoracji. A gdyby tak połączyć ze sobą kilka z nich? Powstanie girlanda :)

Jedno z serc okleiłam papierem scrapowym, a na pozostałych zrobiłam przecierkę białą i szarą farbą. Dodałam wzory z pasty modelującej, na oklejonym serduszku białe, a na przecieranych różowe. Różowe reliefy przetarłam delikatnie jeszcze raz szarą farbą, żeby bardziej wtopić je w kolorystykę całości. Moja girlanda ze względu na słodkie barwy pasuje do pokoju małej księżniczki, więc dodałam jej jeszcze kilka typowo dziecięcych akcentów.

Na koniec ozdobione drewienka przykleiłam do wąskiej koronki, która posłuży do zawieszenia ich na ścianie. Na pewno znajdziecie swój sposób i styl na stworzenie takiej ozdoby, dopasowanej do wnętrza.





Pozdrawiam bardzo jesiennie :)






Komentarze

Prześlij komentarz