Króliczki dla Decoratorium

Gdy na dworze panował jeszcze trzaskający mróz, mnie zamarzyła się wiosenna dekoracja dla Decoratorium. Wpadła mi w ręce serwetka z uroczymi królikami i koniecznie chciałam dać im kolorową, wiosenną oprawę. Wokół króliczków było już kilka kwiatków i gałązek, więc wykorzystałam ich kolorystykę przy domalowywaniu kolejnych roślinek i tła.
Crafter’s Acrylic to farby akrylowe o płynnej konsystencji, delikatnym kryciu i bardzo wielu kolorach. Za pomocą pędzli, gąbki i szablonów stworzyłam moim królikom kolorową łąkę. Obrazek powstał na małej tacy, która może nadal pełnić swoją rolę w kuchni, ale na razie będzie stanowiła tylko dekorację.
Oprócz farb przydał się preparat typu 3w1 i lakier matowy do zabezpieczenia całości.






Wykorzystane produkty:
Preparat 3w1 Decou-Page mat
Lakier Soft-Touch
Farby akrylowe:
White
Yellow
Citrus Green
Lavender
Cool Blue
African Violet
Island Blue
Forest Green
Burnt Umber

Komentarze

Prześlij komentarz