Serce Pani Zimy dla Decoratorium

Dzień dobry wszystkim :)
Oglądając oszronione płoty i kwiaty (tak, tak, moje nagietki kwitły wesoło w styczniu) zachciało mi się zrobić zimową pracę. Taką, w której spróbuję oddać ten „oddech zimy” i naśladować ciekawe faktury, które tworzy na różnych powierzchniach. Takie właśnie jest serce dla bloga Decoratorium, które dziś prezentuję. Zimne, oszroniałe i zamarznięte.

Wycięłam je w kawałku falistej tektury, żeberkowana struktura świetnie nadaje się do eksperymentów z kolorami. W pierwszej kolejności używałam farb akrylowych i fluidów w zimowych odcieniach, dodałam też odrobinę złota. Potem wokół wyciętego wzoru nałożyłam zabarwioną fluidem pastę pękającą, a samemu sercu nadałam blasku pastami Metalic Lustre. Dekoracja to drewniane śnieżynki i perełki w płynie. Nie mogło zabraknąć również pasty śniegowej, użyłam jej do przyprószenia gwiazdek i brzegów pracy. Na zbliżeniach możecie też zobaczyć delikatne strużki płynnego szkła, jak sopelki.

serce karton

dzień babci i dziadka







Wykorzystane produkty:

Farba akrylowa Island Blue
Farba akrylowa Light Antique White
Farba akrylowa Navy Blue
Fluid Cerulean Blue
Fluid Titan Buff
Fluid Cobalt Teal Hue
Pasta śniegowa
Farba metaliczna Bright Brass
Farba metaliczna Pearl
Metaliczna pasta woskowa srebrna
Metaliczna pasta woskowa turkusowa
Crackle Paste
Płynne szkło
Lakier Ultra-mat
Paletka do farb
Szpatułki do mas strukturalnych

Pracę zgłaszam na Wyzwanie z sercem w Zielonych Kotach










Pozdrawiam, wreszcie zimowo :)



Komentarze

  1. Pięknie wyszło, niezwykle ciekawa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, lubię takie prace, niby materiały zwykłe i proste, a jakie piękne efekty natchnienia zimowego! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu ZieloneKoty.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyszło! Niby minimalistyczna praca, a tyle ciekawego się na niej dzieje :) Dziękuję za udział w zabawie u Filigranki.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, nietuzinkowa praca :) Dziękuję za zabawę na blogu Filigranek :)  

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne, skute lodem serducho. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zimno mi się zrobiło jak tak patrzę na to serce. Dziękuje za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna:) Dziękuje za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mroźno;))) Dziękuję za udział w wyznaniu Art - Piaskownica;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz