Piórnik z domkami

Cześć :)
Po czarnej jesiennej skrzynce, chciałam tym razem przygotować dla Decoratorium coś barwniejszego, więc przygotowałam sobie zestaw farb akrylowych w rozmaitych kolorach. Zamiar udał się tylko połowicznie :)

Do dekoracji drewnianego piórnika, poza wspomnianymi akrylami użyłam tylko farby metalicznej i lakieru. Całe pudełko pomalowałam na granatowo odcieniem Navy Blue, zabezpieczyłam lakierem i przy pomocy starej szczoteczki do zębów spryskałam złota farbą. Dla dodania większego blasku jeszcze kilkakrotnie je polakierowałam. Na tle tak przygotowanego „nieba” przykleiłam drewniane domki pomalowane na różne kolory.
Wnętrze piórnika pomalowałam na zielono i też przetarłam złotą farbą.
Uff… jest częściowo kolorowo :)





Użyte produkty:

Farba akrylowa Island Blue
Farba akrylowa Forest Green
Farba akrylowa Christmas Red
Farba akrylowa Light Antique White
Farba akrylowa Navy Blue
Farba akrylowa Bright Yellow
Farba akrylowa Lavender
Farba metaliczna Bright Brass
Lakier błyszczący



Piórnik zgłaszam na Wyzwanie w Sklepiku Gosi


Pozdrawiam wietrznie :)



Komentarze

  1. Świetnie wyszło, efekt końcowy kojarzy mi się z małym miasteczkiem nocą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz zawsze takie sympatyczne skojarzenia :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Jest przepiękny! Już widzę, jak moja córka do niego wzdycha i pojękuje, żeby jej taki zrobić.
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny piórnik i niebanalny, z takim to i praca, czy nauka przychodzi łatwiej;) W imieniu DT Sklepik Gosi dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz