Lisy dla Kwiatu Dolnośląskiego

Ponieważ słońca u mnie ostatnio jak na lekarstwo, postanowiłam w ramach mojej inspiracji na bloga Kwiatu Dolnośląskiego zrobić pracę, która będzie bardzo mocno w kolorach złotej jesieni. Padło na skrzynkę na wino, która w tej formie do wina za bardzo nie przystoi, więc posłuży na inne skarby.
Wykorzystałam dwie różne jesienne serwetki i dużo farb. Potem liściasty stempel i jeszcze raz dużo złocistej farby.







Skrzynka leci na wyzwania:






Pozdrawiam jednak złotojesiennie,



Komentarze

  1. Jaka cudowna! Już dawno żadna skrzynka na wino mi się tak nie spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny, jesienny klimacik, liski są urocze :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia. Inka-art/DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalny motyw z tą lisią rodzinką! Jestem zakochana w tej skrzyneczce!
    Dziekuje za udział w wyzwaniu DIY.
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękna! Odcień zieleni jest niesamowity!
    Dziekuje za udział w wyzwaniu DIY/ Kasia DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej na blogu DIY! Skrzynka jest bardzo ładna, kolory, liski. Znam przedmioty wykonane taką techniką, ale sama tego nie potrafię, dlatego bardzo podziwiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz