Skrzydlaty czekoladownik z efektem skóry


Czekolada to taki miły i niezobowiązujący upominek, a coraz popularniejsze ostatnio czekoladowniki pozwalają wręczyć ją w elegancki sposób. Mój czekoladownik przygotowany dla Decoratorium jest drewniany, więc po opróżnieniu może spokojnie posłużyć do przechowywania długopisów, czy drobnej biżuterii.
Jako podkładu użyłam brązowej farby zmieszanej z rdzawym fluidem i odrobiną złota, złote drobinki pozostały widoczne tylko miejscami na bokach pudełeczka, bo na wieku zrobiłam spękania podkreślone czarnym Antiquing Cream. Miejscami taka powierzchnia przypomina spękaną skórę.
Dekoracją jest motyw z szablonu wykonany czarną pastą strukturalną i malowany niebieskim oraz rdzawym fluidem, a na koniec podkreślony metalicznym błękitem.

czekolaownik decoupage







Wykorzystane materiały:

DecoArt Medium Modeling Paste Black
One step crackle
Antiquing Cream Carbon Black
Dazzling Metalics Bright Brass
Dazzling Metalics Peacock Pearl
Fluid akrylowy Cerulean Blue
Fluid akrylowy Paynes Grey
Fluid akrylowy Cobalt Teal Hue
Fluid akrylowy Quinacridone Gold
Farba akrylowa Burnt Umber
Paletka do farb
Pędzle
Szpatułki do mas strukturalnych







Komentarze

  1. Piękny czekoladownik, bardzo oryginalny. Podoba mi się ten motyw na wieczku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladownik jest piękny, a uzyskany przez Ciebie efekt mnie zachwycił. Efekt skóry wyszedł bardzo naturalnie i bardzo mi się podoba. Śliczna praca. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu padłam z wrażenia. Po pierwsze uwielbiam czekoladę, a gdybym dostała ją w tak niesamowitym pudełku byłabym mega szczęśliwa. Kocham Twoje prace za wspaniałe wyczucie koloru, wykonanie i tą nutkę artystycznej duszy, która jest od razu widoczna.
    Ściskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako uwielbiająca czekoladę, powiem, ze chciałabym mieć taki czekoladownik:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz