Skrzynia z efektem rdzy

Dziś nieco pordzewiały kufer, który przygotowałam dla Decoratorium.
Kuferek w pierwszym założeniu miał być lekki i jasny, ale z każdą kolejną warstwą farby koncepcja stawała się coraz bardziej mroczna.
Wieko, przód i tył malowałam farbami kredowymi, a boki okleiłam papierem Studio Light. Kaboszon na wieku też podkleiłam resztką papieru.
Całość przecierałam i chlapałam, a potem wykończyłam lakierem ultra-matowym.
Okucia i krawędzie pokryłam rdzą wykonaną na bazie zielonej farby kredowej zmieszanej z pastą śniegową, a po wyschnięciu pokrytej fluidem Quinacridone Gold.
kufer z rdzą


rust effect decoart

media do efektu rdzy

kaboszon pordzewiały






Wykorzystane produkty:
Preparat 3w1 Decou-Page mat
Farba kredowa Chalky Finish Everlasting Americana Decor
Farba kredowa Chalky Finish Relic Americana Decor
Farba kredowa Chalky Finish New Life Americana Decor
Farba kredowa Chalky Finish Enchanted Americana Decor
Fluid Acrylics Sap Green Decoart
Fluid Acrylics Paynes Grey Decoart
Fluid Acrylics Quinacridone Gold Decoart
Pasta śniegowa
Papier Studio Light
Paletka do farb
Pędzle
Maska Brocade Motif Americana
Lakier Ultra-mat



Komentarze

  1. Suuuper kufer. Bardzo mi się podoba takie podejście do tematu z metalowymi okuciami i rdzą w roli głównej. Świetny efekt uzyskałaś. Podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wygląda, bardzo mi się podoba efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz