Metamorfoza komódki

Dla Decoratorium zrobiłam metamorfozę komódki z IKEA.

Do oklejenia jej szufladek użyłam papierów z bloczka Studio Light, maja różne wzory, ale doskonale do siebie pasują. Żeby nadać im nieco bardziej stonowanego charakteru i stylu shabby przetarłam je białym Antiquing Cream, potem miejscami użyłam jednoetapowego preparatu do spękań, i przybrudziłam wszystko czarnym Antiquin Cream. Powstała delikatna siateczka spękań i efekt lekkiego spatynowania.

Fronty zabezpieczyłam na koniec lakierem poliuretanowym, a boki szufladek pomalowałam rozbielonymi kolorami farb akrylowych tak, by pasowały do frontów. Bazę komódki ozdobiłam przy pomocy różanego szablonu i kilku kolorów farb kredowych. Nanosiłam je metodą suchego pędzla, a na koniec zabezpieczyłam woskiem.
Całość przybrudziłam raz jeszcze odrobiną kredowej farby w kolorze Relic i miejscami pochlapałam.

Na koniec mebelek dostał nowe uchwyty i gałeczki z odzysku, te ostatnie także potraktowane farbą kredową, spękaczem i Antiquing Cream.


metamorfoza komody


ikea komoda

ikea moppe hack

ikea metamorfoza

malowane meble

szablon na meblu

mlaownie mebli

malowanie farbami kredowymi

Użyte materiały:

Szablon róże
Szpatułki do mas strukturalnych 5 szt.
Modeling Paste White
Preparat 3w1 Decou-Page mat
Antiquing Cream Carbon Black
Antiquing Cream Titanium White
Papier Studio Light
Farba akrylowa Island Blue
Farba akrylowa forest green
Farba akrylowa burnt umber
Farba kredowa Everlasting
Farba kredowa Timeless
Farba kredowa Innocence
Farba kredowa Relic
One step crackle
Wosk bezbarwny
Pędzle

Komódkę również zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie "U babci na strychu"


No to zaczynamy lato...  :)


Komentarze

  1. Bardzo udana metamorfoza, komódka jest prześliczna :) Świetny pomysł z różnymi papierami na szufladkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna komódka, wszystko tutaj pasuje i gra ze sobą, efekt zachwycający :-) Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komodka wyszła przepięknie,pozdrowienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :) ... i niesamowita... taka bajkowa, romantyczna. Cudnie wykończona, podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super metamorfoza! Chciałabym mieć taką w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło! I do tego moje ulubione kredowe farby! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no i nabrała cudnego klimatu ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz