piątek, 5 maja 2017

Morskie opowieści na komunię

Dzień dobry wszystkim, dziś też  komunjnie, ale trochę przekornie :)
Ta skrzyneczka, jest prezentem dla chłopca, ale nijak nie jest typowo komunijna – taki był zamysł, żeby stała się dla Bartosza neutralną pamiątką. Jedynym nawiązaniem do uroczystości jest napis „maj 2017”. 
Jest nieco podobna do skrzynki dla Kaorolka, którą robiłam w ubiegłym roku.

Pudełko powstało dla bloga Decoratorium.
Wieko pudełka zagruntowałam białą farbą, a potem okleiłam papierem do decoupage i zalakierowałam matowym preparatem typu 3w1. Ponieważ motyw był nieco mniejszy niż potrzebowałam, brzegi zamaskowałam pastą modelującą z odrobiną fluidów akrylowych. Są one świetne do barwienia pasty, ze względu na bardzo wysoką pigmentację. Powstało obramowanie z … no właśnie z czego? Chciałam, żeby kojarzyło się z falami, ale moje dzieci twierdzą, że to wodorosty… tak czy inaczej w temacie morskim.
Skrzynka miała piękne usłojenie, więc potraktowałam ją płomieniem z opalarki, a potem malowałam rozwodnionymi fluidami. Całą skrzynkę zawoskowałam, dzięki czemu faktura opalanego drewna pozostała wyczuwalna, a jednocześnie praca jest bardzo miła w dotyku.

Pozostał jeszcze tabliczka na przód skrzyneczki. Napis wydrukowałam na papierze z bloczku Studio Light i podkleiłam sklejkowym owalem. Jego brzegi też otoczyłam „wodorostami”.

decoupage na komunię

opalanie drewna


morskie opowiesci


Wykorzystane materiały:
Pasta modelująca biała
Preparat 3w1 Decou-Page mat
Farba kredowa biała
Fluid akrylowy Sap Green
Fluid akrylowy Paynes Grey
Papier Studio Light
Paletka do farb
Wosk bezbarwny
Szpatułki do mas strukturalnych
Pędzle



8 komentarzy:

  1. Olu, ta skrzyneczka jest piękna :) Faktycznie, ramka jakby wodorostowa, ale super tutaj pasuje. No i te boki - cudne słoje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała skrzynka, na pewno będzie piękną pamiątką na lata :) Ja też widzę wodorosty, ale naprawdę dały świetny efekt, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna!!!!!!!!! Cudowny motyw!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd drewna, jego odcienie... coś niesamowitego :) fantastyczny pomysł na zamaskowanie brzegów motywu na wieku. Imię na sklejce - super! Baaardzo podoba mi się to, że to będzie taka neutralna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem tą skrzynką zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pudełko takie klimatyczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękne pudełeczko stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...