Kwiatowa głowa :)

Strasznie podoba mi się motyw kobiety z głową całą w kwiatach, liściach albo motylach. Wreszcie zrobiłam swoją wersję takiego portretu. Jest to inspiracja dla bloga Decoratorium.
Wykorzystałam grafikę z The graphics fairy, kilka różnych serwetek oraz farby i media DecoArt. 
Najwięcej zabawy miałam z namalowaniem tła. Pokryłam je mieszanką fluidów akrylowych i farb w ciemnych kolorach, jako bazy używając koloru Paynes Grey. Damie zrobiłam też stosowny makijaż :) Na koniec w niektórych miejscach użyłam preparatu One Step Crackle i wypełniłam białym Antiquing Cream. Już wiem, że pokocham ten sposób na spękania, szczególnie z jasnym wypełnieniem :)


one step crackle



Wykorzystane materiały:

Preparat 3w1 Decou-Page mat
Farba kredowa biała
Farba akrylowa Navy blue
Farba akrylowa Christmas red
Fluid akrylowy Cerulean Blue
Fluid akrylowy Sap Green
Fluid akrylowy Green Gold
Fluid akrylowy Paynes Grey
One step crackle
Antiquing Cream Titanium White

Pracę zgłaszam na wyzwanie Szuflady - Feria barw.




Komentarze

Prześlij komentarz