Zabawa "Podaj dalej"

Przez jakiś czas nie brałam udziału w żadnych międzyblogowych rozrywkach, wciąż mi umykały terminy candy i wymianek. Udało mi się jednak zgłosić do Podaj Dalej organizowanego przez Kwiatkosię
Kwiatkosia wyrobiła się ekspresowo z wysłaniem upominków (a według reguł miała na to aż 365 dni:) i któregoś dnia dostałam od niej cudną paczuszkę. Same śliczności: zakładka, breloczek i obrazek decoupage - tak gładkie i aksamitne w dotyku, że szczerze pozazdrościłam umiejętności :) A najbardziej zachwyciło mnie etui na chusteczki - piękne, dokładnie odszyte  i mega przydatne :) Teraz wszyscy mi zazdroszczą, gdy wycieram nos w miejscach publicznych  :)
Do tego masa słodkości i przydaśków - w tym zupełnie dla mnie nowe wzory serwetek.

Aguś, dziękuję Ci baaardzo :) Twoje prace są wspaniałe i wszystko doskonale trafione, w sam raz dla mnie :) Buziaki!


Teraz, zgodnie z regułami, ogłaszam „PODAJ DALEJ” u siebie.
Można się zgłaszać przez tydzień, tj. do 06.09.2015 do godziny 23.59  :)

Z osób, które zostawią komentarz pod tym postem i wyrażą chęć kontynuowania zabawy „PODAJ DALEJ”, wybiorę 3 i one zostaną obdarowane prezentem, który dla nich wykonam. Zostaną one wyłonione w dniu 7 września i od tej pory mam 365 DNI, aby wysłać im prezent.
Osoby, które otrzymają ode mnie upominek – OGŁASZAJĄ ZABAWĘ u siebie. Zabawa dotyczy osób z terenu Europy, posiadających bloga.

Kto ma ochotę na niespodziankę? :) Zapraszam :)


Komentarze

  1. Śliczne prezenty :)
    Nigdy nie biorę udziału w tej zabawie, bo nie mam czasu na przygotowywanie upominków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam Twoje podejście Aniu :-) i lubię Twoją konsekwencję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty, zwłaszcza chustecznik:)'
    Szczerze - wolę wymiany prywatne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty, zwłaszcza etui na chusteczki :)
    Z chęcią bym się zapisała, ale już niedawno brałam udział, więc niech innym się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za "młoda" jestem w wirtualnym świecie żeby wiedzieć o co w tym wszystkim chodzi ;)) Myślę, że muszę do tego dojrzeć :))Trzymam jednak kciuki i życzę pięknych prezentów i udanej zabawy !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli mogę to się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Unikałam tego typu zabaw, ale co tam kiedyś musi być ten pierwszy raz ;) Zgłaszam się więc :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz