sobota, 11 października 2014

Mój gościnny post na blogu Świata Artysty

Dzisiejszy post "wyjazdowo" :) czyli na blogu Świata Artysty.

Prezentuję tam kuferek, do którego zdobienia wykorzystałam ulubione techniki - decoupage, transfer, bejcowanie oraz szablonowe reliefy.

decoupage box


Ponieważ obserwuję u siebie ostatnio dziwne skrzywienie w kierunku różanych motywów, padło znów na te piękne kwiaty. Obrazek, jak przystało na klasyczny decoupage, pochodzi z pięknej serwetki w stylu vintage, przyklejony i zabezpieczony jest klejem typu 3w1.


decoupage for girl


Aby było jasne do kogo należą skarby znajdujące się w skrzynce pojawiło się również imię właścicielki.



Wreszcie moja ulubiona część pracy :) 

szablony decoupage

Widać na blogu, że od jakiegoś czasu mam po prostu kota na tle szablonów :)

decoupage stencil


Tutaj występują dwa - różany szablon Stamperii na wieku, oraz z tej samej firmy szablon z kameą. Jest on o tyle fajny, że poszczególne elementy można wykorzystać na wiele sposobów - kokardkę, ramkę, czy cały motyw. Posłużył mi już nie raz, na przykład do wykonania delikatnej dekoracji na skrzyni ze słonecznikami.


szablon reliefowy


Na koniec cała praca dostała kilka warstw matowego lakieru i zawieszkę do towarzystwa. 
Jestem ciekawa jakie skarby w niej zamieszkają :)

decoupage cajas

I tyle :) Po więcej szczegółów zapraszam na Bloga Świata Artysty.








13 komentarzy:

  1. śliczna jest :) dobór kolorystyki bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. aj....ja uwielbiam te Twoje skrzyneczki, pudełeczka, szkatułki, delikatnie ale wymownie i zawsze z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klasycznie, elegancko! Szablony świetnie wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,uwielbiam te różyczki są bardzo wdzięczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, cudowna, dopracowana w każdym szczególe. Bardzo mi się też podoba kolor wnętrza. Piękna praca. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, wnętrze, jego kolor dodaje charakteru! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kuferek! :) Gratuluję "wyjazdowej" publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny, motyw delikatny, ale pasuje idealnie do reliefów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam,że mój blog jest chwilowo niedostępny, odezwę się po zmianach,pozdrawiam serdecznie,Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Olu,
    kompletnie się nie znam na decu, ale przecież nie muszę (chociaż bardzo bym chciała)... dlatego z tym większym zachwytem podziwiam! Cudne prace, ze smakiem... Podziwiam raz jeszcze i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace tworzysz :) takie czyste i ..romantyczne. Podziwiam sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna praca i .... wiem do czego może się jeszcze przydać szablon

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...