Spóźnione skrzyneczki

Wiosna trochę zwolniła, więc nadganiam blogowe zaległości. 

Pierwsza, to skrzyneczka z różą, otoczona szlaczkiem z szablonu, według planu miał przypominać koronkę... :), chyba nie do końca się udało, muszę opracować inny sposób na imitacje koronki :)


Grafika z różą pochodzi z bloga Rose, jakżeby inaczej :)

decoupage roses


Druga praca brała swego czasu udział w Pierwszym Wyzwaniu Craft na portalu SP, swego czasu, czyli dość dawno, bo to praca walentynkowa, mówiłam już, że mam zaległości? :)
Tym razem klasyczny decoupage z serwetkowym motywem i czerwoną (czerwoną! :)) bejcą.


To co? Czas najwyższy zabrać się za jakieś jajko, albo choćby pisklaka? Obserwując Wasze blogi stwierdzam, że jestem już baaardzo spóźniona :)











Komentarze

  1. fajne skrzyneczki :) i choć szablon może nie do końca przypomina koronkę to świetnie się komponuje z różanym motywem :) a kolorowe bejce bardzo!!!! lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pudełeczka!!! Pierwszy raz widzę pracę z czerwoną bejca i jestem pod wrażeniem!!!! Grafika z różami piękna!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne obydwie, ta z serduchami bardzo mi się podoba choć zazwyczaj nie przepadam za takimi motywami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszkowa prześliczna, bejca wypadła w tej pracy cudnie. :) Pozostałe równie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się pierwsze pudełeczko:P) śliczna i delikatna ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różane pudełeczko podoba mi się najbardziej, ale pozostałe także piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo delikatne pudełeczka i super wykorzystanie szablonu ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne delikatne i romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz