Wielce przydatne linki

Nowy rok się rozpędza, a ja wydawałoby się, stoję w miejscu :)
Jednak to tylko pozory, proszę wierzyć  :)
Pracuję między innymi nad nowym wyglądem bloga, którego elementy kolejno wprowadzam oraz nowymi pomysłami.
Pierwszy z nich uruchamiam ... już  :)


Darmowe grafiki


Ma to być miejsce - dokładnie zakładka, w którym będę gromadzić linki do darmowych zasobów graficznych, które mozolnie odkrywam, podpatruję i testuję. Wiem z własnego doświadczenia, że czasem trudno znaleźć obrazek, tło lub czcionkę jaką sobie wymarzyliśmy w naszym projekcie. Tym bardziej trudno, gdy nie wiemy, gdzie szukać.
Będą również przydatne fora, blogi i inne miejsca, z których czerpię wiedzę o technicznej stronie blogowania, obróbce zdjęć i obrazków, a nawet, o zgrozo! o facebooku... :)
Jednym słowem, wszystko, co się może przydać :)

Wiele z nich na pewno znacie i korzystacie z nich, może jednak znajdziecie coś nowego dla siebie.

Na początek mój nowy baner - uważam, że te różowe literki są słodkie :)  -  chyba młodnieję :)

Pobrałam je ze strony scrapbookalphabet.blogspot.com, którą odkryłam całkiem niedawno i która mnie po prostu zachwyciła różnorodnymi literkami, dodatkami i papierami - sami popatrzcie, na przykład taki guziczek:

Czyż nie słodki? :)

Uwaga - litery to pojedyncze obrazki - nie są to czcionki - jeśli chcesz mieć napis nimi wykonany, musisz poskładać go literka po literce.
Ułożyłam sobie z nich jeszcze taki napis - wkrótce pokażę do czego mi potrzebny :)


Literki do scrapbooking

Pozdrawiam serdecznie w ten bardzo wiosenny dzień stycznia :)






Komentarze

  1. bardzo fajnie zapowiadają się zmiany na blogu :) i super pomysł z tymi linkami!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz