Trochę mam zaległości, za co przepraszam, ale musiałam ogarnąć nowy dla mnie temat :) 
No więc: otrzymałam wyróżnienie
od
Sylwii

oraz





Pytania od Sylwii:
  1. Lubisz oglądać mecze piłki nożnej?   -   nie!!! :)
  2. Ulubiony aktor/aktorka? Antonio Banderas 20 lat temu :)
  3. Książka czy film?  - książka
  4. Czy zawsze masz przy sobie tel. komórkowy ?  - zawsze 
  5. Ulubiona bajka z dzieciństwa? - jak powiem, że nie pamiętam, to wyjdę na kogoś ze smutnym dzieciństwem? bo naprawdę nie pamiętam
  6. Co najbardziej lubisz robić ? - to, co tu widać :)
  7. Najważniejsza osoba w Twoim życiu? - nie mogę wybrać jednej
  8. Ulubione czasopismo? - Avanti - same obrazki :)
  9. Jaki przedmiot lubiłaś w szkole lub lubisz jeśli się uczysz? - geografię
  10. Ulubiona herbata? -meliska
  11. Masz do wyboru jeden z żywioł [woda, ziemia, ogień, powietrze] nad którym będziesz panował/a. Który to będzie? -woda, zdecydowanie woda
Pytania od Handmade Nocą...:

1. Ulubiona piosenka?  - taka :)
2. Ulubiony kwiat? - tulipan
3. Ulubiona książka? - "Dzikie białko"
4. Ulubione zajęcie? - obecnie spanie :)
5. Kot czy pies? - oba
6. Słodkie czy słone? - słodkie
7. Podróże czy domowe zacisze? - dom :)
8. Miasto czy wieś? - wieś
9. Prezenty hand made czy gotowe? - a to różnie :)
10. Kolorowo czy black&white? - kolorowo, a jakże :)
11. Zawsze marzyłam/em o...  - małym białym domku... :))

                                  

                                    Jest mi ogromnie miło z tego powodu, dziękuję Dziewczyny :)
                                                                        


Komu kawkę? :)



Komentarze