Skarby, tajemnice i marzenia...

Prośba Koleżanki: skrzyneczki na drobiazgi dla trójki jej dzieci, coś wymyśl.
Z jednej strony cudownie, że daje mi wolną rękę i pozwala się wyżyć :), z drugiej bardzo mało informacji, które miałam na ich temat i fakt, że najstarsza dziewczynka, to już właściwie nastolatka... nie bardzo umiem rozbić coś dla takich Dużych Panien, właściwie to się zupełnie na Pannach nie znam :)
Wyzwanie oczywiście podjęłam :), a oto efekty.

pudełko na zabawki

pudełko na zabawki jaszczurka

schowek na skarby

"Marzenia" to pomysł Mojej Dziewczynki, przypadkowy trochę. Przygotowując literki kazałam jej zapamiętać: tajemnice Kasi i skarby Weroniki, nie odwrotnie. Gdy po chwili spytałam co mam pisać popatrzyła na mnie skupiona i mówi: Marzenia... czyje? :))
I zostały te marzenia :)
Za chwilę okazało się, że jest więcej chętnych na marzenia:

pojemnik na autka

Komentarze