Wianek na bazie z Woodouts!

Dzień dobry wszystkim,
Oto moja pierwsza inspiracja dla bloga Woodouts!, zajrzyjcie koniecznie, a znajdziecie mnóstwo pięknych kształtów do dekorowania i inspiracji jak je wykorzystać.
Już od pierwszego (wirtualnego spotkania z produktami Woodouts! wiedziałam, że wianek o średnicy 30 cm sprawi mi bardzo dużo radości :) Płaski, stabilny o idealnej szerokości, no czego chcieć więcej?

Do jego ozdoby wykorzystałam suszone kwiaty, które notorycznie zbieram, chowam po kątach, a gdy je potem (przypadkiem) znajduję... tak... zwykle jest to dość mocno rozdrobniony materiał nadający się na herbatkę niż do ozdoby :)


Wianek zagruntowałam białą farbą i naniosłam przez szablon nierównomierne kropeczki z pasty modelującej. Przyjrzałam się kolorom moich suszków i na ich podobieństwo wybierałam kolory farb do malowania bazy. Najpierw położyłam po całości jasny beż, a później przecierałam suchym pędzlem różne odcienie zieleni, szarości i odrobinę bieli. 


Taka złamana, nieoczywista kolorystyka powoduje, że nieco industrialny wzór szablonu łagodnieje i staje się idealnym tłem dla naturalnej kompozycji. 
Na koniec przy pomocy kleju na gorąco przykleiłam na obręczy bukiecik z suszonych róż i wrotyczu. teraz mój wianek nie tylko zdobi, ale też intensywnie pachnie :)



A oto i surowa baza, na której pracowałam



Wianek, ze względu na jego kolory, trafia na wyzwanie na blogu DIYtoZTS:



Pozdrawiam mgliście :)

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy wianek, takiego jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny efekt uzyskałaś, bardzo oryginalny. A suszki uwielbiam, podobnie jak Ty. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny efekt uzyskałaś ;) No i te suszki! Dziękuję ze udział w wyzwaniu DIY :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz