Jak zrobić łapacz snów na obręczy Woodouts!

Dzień dobry wszystkim,
Lubicie łapacze snów? Mnie się bardzo podobają, a najbardziej takie klasyczne, z szydełkową siateczką rozpiętą na tamborku, albo obręczy. Jednak zrobić cokolwiek na szydełku… to zdecydowania przekracza moje umiejętności :) Trzeba spróbować inaczej.


Jako bazy do mojego łapacza użyłam wierzchniej części z okrągłej ramki Woodouts!
Dawno temu przygarnęłam wykonaną przez kogoś serwetkę, której kolor nijak mi się nie podobał, ale wzór był owszem, całkiem obiecujący. I pasowała rozmiarem do okrągłej ramki, więc przykleiłam ją do niej magikiem.

Z kolorem łatwo sobie poradzić – malowałam serwetkę kilkakrotnie białą farbą kredową, razem z ramką, najpierw po stronie, gdzie była naklejona, a potem po drugiej. Farba usztywniła nici i dodatkowo zabezpieczyła kształt serwetki.





Potem bawiłam się w cieniowanie – od środka nanosiłam kolejne kolory, nakładając je na siebie, by się przenikały.




Po wysuszeniu została tylko dekoracja – kwiaty, wstążki i koronki w kolorach łapacza.



W ten sposób zrobiłam sobie dekorację, wykorzystując ramkę tylko częściowo i trochę na przekór przeznaczeniu, tutaj jest właśnie urok kształtów Woodouts! - każdy może dostrzec w nich przepis na coś innego.



Pozdrawiam niebiesko i różowo :)

Komentarze

  1. Śliczny łapacz, a cieniowanie na serwetce wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw kolorów jest piękny - pasuje akuratnie do łapania, ale tych dobrych snów. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz