Drzwi do świata wróżek

Dzień dobry,
Wiosna szaleje :), opadły już płatki z czereśni i śliw, kwitną jabłonie i czeremcha, a bzy i kasztanowce tylko czekają na sygnał. Spacer po sadzie to codziennie inne odkrycia i radość na każdym kroku. A wiecie co dziś znalazłam wśród zieleni…?


No dobrze, nie znalazłam, postarzyłam drewniane pudełeczko w ramach inspiracji dla Decoratorium. Głównym bohaterem był tu preparat Weathered Wood, który użyłam dwukrotnie pomiędzy warstwami farb. Powoduje on pękanie zarówno farb akrylowych, jak i kredowych. Te drugie, ze względu na bardziej gęstą konsystencję dają nawet bardziej spektakularne spękania. Bawiłam się tylko trzema kolorami farb, najpierw warstwa granatowa, potem żółta i brązowa, na koniec jeszcze raz delikatne przetarcia tymi samymi kolorami. Całą pracę zabezpieczyłam ultramatowym lakierem. Kilka zardzewiałych dodatków zmieniło pudełko w drzwi… może właśnie do świata wróżek?






Wnętrze pudełka zostawiłam intensywnie niebieskie, chlapiąc na nie tylko żółta farbą. 




A co można zamknąć w takim pudełku? To zależy, co by kogo ucieszyło :) 


Użyte materiały:


Drzwi zgłaszam na Wyzwanie w Art-Piaskownicy




Pozdrawiam... zielono, granatowo i rdzawo :)








Komentarze

  1. Fajne Olu te drzwi do świata bajki. Podobają mi się kolory, szczególnie niebieski w kontraście z żółtym.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super drzwi. Świetna praca. Spękania, rdza i do tego trochę granatu jest rewelacyjnie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale odlot :) Pudełko rzeczywiście wygląda jak drzwi do tajemniczego bajkowego świata, super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo podoba mi się to pudełko!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko robi wrażenie! Wygląda bardzo tajemniczo, szczególnie na pierwszym zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pudełko, bardzo intrygujące. Przypomniałam sobie moje dzieciństwo: zawsze marzyłam o tym, by znaleźć jakiś niezwykły przedmiot w przydomowym ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pudełko;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy)

    OdpowiedzUsuń
  8. w takim pudełku trzymałabym coś magicznego ! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ magiczne drzwi, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tajemniczo wyszło i bardzo magicznie :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Baśniowe prace, naprawdę piękne. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz