środa, 10 lutego 2016

Wilki

Chociaż na zewnątrz panoszy się coś na kształt przedwiośnia i nawet ja - zmarzluch czasem wybiorę się za próg domu bez czapki :), to trochę mam niedosyt zimowych klimatów. Na fali tego niedosytu powstała taka śnieżna skrzynia na skarby. 
Serwetka z wilkami już dawno czekała na swój czas, musiałam jej tylko lekko domalować tło. Na bokach zrobiłam srebrne reliefy, które następnie pomalowałam na biało. Ponieważ okazało się, że skrzynia będzie należała do Mojej Dziewczynki (nie było takiego planu, ale też jej te wilki wpadły w oko :), wnętrze zrobiłam lekko lśniące, przetarte, srebrzyste i dodałam jeszcze śnieżynkę - dla dziewczęcości :)









Z produktów dostępnych w Paper Concept  wykorzystałam:
Farba metaliczna srebrna Renesans
Farba akrylowa czarna i biała Renesans




20 komentarzy:

  1. Cudowna skrzynia! Piękne te wilki na wieczku, takie tajemnicze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mnie urzekły :) Dziękuje Aniu :)

      Usuń
  2. Cudowna szkatułka, wykonana rewelacyjnie! Nauki przede mną co niemiara. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede mną wciąż też :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Świetna szkatułka! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkiej urody skrzyneczka! Można pomyslec, że wilki zostały namalowane, bo serwetka ładnie wkomponowana w powierzchnię. Stylowo, elegancko i perfekcyjne wykonnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Concept.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuję, starałam się jak mogłam, ale jeszcze muszę dużo ćwiczyć :)

      Usuń
  6. Śliczna skrzyneczka Olu, wilki są super :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że im dobrze z oczu patrzy? :) Dziękuję Aguś :)

      Usuń
  7. Piękna, delikatna, zimowa, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Cudna. Wilki świetnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...