środa, 28 maja 2014

Skrzynka z baletnicą


    Wiedziałam, że będzie moja od chwili, gdy do niej zajrzałam, ponieważ na samym środku dna dumnie prezentował się sęk.  A ja lubię sęki :)


braszirowka

Ten jest zresztą nieszkodliwy, bo widoczny tylko wewnątrz pudełka, po drugiej stronie nie ma żadnego śladu, wiec raczej konstrukcji nie osłabi. Nie chciałam go zamalowywać, więc wnętrze pokryte jest tylko bezbarwnym woskiem.



A skoro już robię coś dla siebie mogę poeksperymentować :)
Boczne ścianki najpierw lekko opaliłam, a potem mocno wyszczotkowałam, aby uwypuklić rysunek słojów, metoda ta już dawno wpadła mi w oko na jakimś portalu, ale wciąż bałam się jej użyć. Efekt jednak jest bardzo fajny, struktura drewna jest bardzo wyraźnie wyczuwalna, ale milutka w dotyku, bo całość wykończona jest woskiem.



Malowałam rozwodnionymi farbami: różową, szarą i srebrną. Właściwie nie miało to żadnego konkretnego celu, chciałam po prostu, aby kolor ścianek nawiązywał do obrazka na wieku. Obrazek serwetkowy jak widać, uzupełniony wzorem z szablonu. 

szczotkowane drewno


Skrzyneczka brała udział w Siłowni Twórczej Buduar  :)

Pogoda się nico zmieniła, więc będzie okazja nadrobić blogowe zaległości :), pozdrawiam deszczowo...


10 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło to pudełeczko, kolorystycznie bajka.Baletnica-wdzięczny motyw,pozdrawaiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo, istne cudo. Wyszła cudowna. Często tak mam, że jak coś robię dla siebie, na spokojnie, bez przymusu, bez terminu, to prace wychodzą jakby lepsze, nie wiem dlaczego, bo przecież zawsze się staram.
    Pozdrawiam i zostaję w zachwycie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co mi się bardziej podoba, czy wieczko, czy boki - uznajmy po prostu, że całość jest śliczna:) :) Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna ta skrzyneczka:)) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczotkowanie i te inne zabiegi dały świetny efekt - wszystko pasuje idealnie. Sęk w tym, że ja nie lubię sęków, ale ten jest fajnie umiejscowiony.

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie skomponowane :) o szczotce też ostatnio czytałam i ciagnie mnie bardzo...w końcu się za nią wezmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne pudełko Olu :) fajnie, że próbujesz nowych technik

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny efekt uzyskałaś, całość super się prezentuje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobienie takiej cudnej skrzyneczki musi być czasochłonne, więc tym bardziej doceniam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna całość, i boki mi się podobają (pierwszy raz słyszę o tej metodzie, ale w decu to ja laik jestem) i góra - pasuje ten wzór do baletnicy mi bardzo.....jak ja rzadko robię coś dla siebie...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...