poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Skrzynka z malowanką

Tym razem prezent dla siedmiolatki. W związku z tym oczywiście róż :) 


Już dawno wymyśliłam sobie, że chcę namalować coś, co będzie przypominało choć trochę koronkę, firankę, tiul... jednym słowem coś przejrzystego i zwiewnego.


Nie raz już mówiłam, że z malowaniem mi nie po drodze, ale jak coś wejdzie do głowy... wiadomo... :)
Najpierw próbowałam na papierze, ołówkiem, pisakiem, farbą, a potem już bez wzoru czy szablonu, na tej skrzyneczce.




Ponieważ dziewczynka na grafice ma tiulową spódniczkę, chciałam w jakiś sposób nawiązać do obrazka i powstało (a raczej powstawało... powoli) coś takiego. 



Potem odłożyłam skrzynkę na parę dni, żeby przemyślec, czy w ogóle nadaje się "do ludzi", a potem, przepytałam wszystkie dostępne osoby, z czym im się wytwór kojarzy i dopiero gdy potwierdziły, że owszem... no coś na kształt firanki albo serwetki może nawet... wykończyłam wieko i środek. 



Dodałam dużo wzorów z opalizujących perełek w płynie i małą niespodziankę w środku :), a teraz czekam na Wasza opinię :) 




Pracę zgłaszam na Wyzwanie "Pokaż nam swój świat - swoją pasję", ponieważ  poza malunkiem, który chce jeszcze ćwiczyć i rozwijać, zawiera transfer i techniki zdobienia z których korzystam najczęściej i bardzo je lubię.









25 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszło! Myślałam, oglądając zdjęcia, że to tiulowa falbanka, dopiero wczytując się w Twój tekst wszystko było jasne:) no i zupełnie nie wiem skąd pomysł, że z malowaniem Tobie nie po drodze ??? Jako, że wyszło fajnie to po drodze :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, wspaniale wyszła ta falbanka! W ogóle pudełeczko super :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc jak spojrzałam pierwszy raz, przed czytaniem posta, zastanawiałam się jakim cudem tak gładko przyprasowałaś tą falbaneczkę :) Super pomysł miałaś, taka śliczna ta skrzyneczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna. Dla siedmiolatki idealna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełeczko:) ta namalowana "falbanka" nadaje jej "lekkości" i jest bardzo zdobnicza!!! Świetny pomysł!! Powodzonka w zabawie/wyzwaniu :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna :) falbanka wyszła super :) powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jak Tobie nie po drodze z malowaniem....to nie wiem....ślicznie wyszło i bez dwóch zdań - falbanka jak się patrzy, ten myszak w środku świetny, bardzo mi się podoba całość....

    OdpowiedzUsuń
  8. Falbanka jak prawdziwa! Prawdziwy talent! :) Śliczna skrzyneczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i bardzo staranna, wspaniała na prezent i skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wszystkie dobre słowa :) Podbudowują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna praca, gratuluję talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hola.
    Es muy bonita y muy dulce!!
    Feliz semana!!
    Besitos guapa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna skrzyneczka. Falbanka istne cudo, myślałam, że jest prawdziwa. Masz talent, zręczne ręce i wspaniałe pomysły. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ktoś mówi, że wziął ją za prawdziwą, to jest zdecydowanie największy komplement. Dziękuję :)

      Usuń
  14. Serdecznie dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu Świat Artysty - gratuluję i proszę o zgłoszenie się po odbiór nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję :)
      Jestem wniebowzięta :)

      Usuń
  15. Każda małą dziewczynka byłaby zadowolona :) Skrzyneczka świetnie się prezentuje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Falbanka naprawdę wygląda jak prawdziwa :) piękna skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skrzynka naprawdę ładna. Pokazałam ją pewnej sześciolatce i powiedziała, że chce taką. Myślę, że to największy komplement z ust tej małej modnisi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to zawsze najważniejsze opinie :) Dziękuję :)

      Usuń
  18. Sliczna szkatułka :) w uroczym klimacie! a ta namalowana koronka jest boska !

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe prace! Pudełka są przepiękne, a w tym ta tiulowa koronka to po prostu mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna! Malowanie koronki wyszło Ci pierwsza klasa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna :-) korzystałaś może z jakiegoś filmiku by wiedziec od czego zacząć? jest jakis link jak to robic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie umiem się skupić na filmach :), raczej przemawiają do mnie instrukcje obrazkowe :) Nie pamiętam z czego korzystałam, polecam jednak poszukać na Pintereście tablic "lace painting" , masa inspiracji, zdarzają się i tutki, pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...