sobota, 8 marca 2014

Czarne koty na różowym tle

Witam przy Wielkim Święcie, życzę Wam dużo uśmiechów w ten piękny dzień :)


Dziś skrzyneczka na którą nie miałam pomysłu, termin urodzin zbliżał się nieubłaganie, a jakoś nie mogłam się zebrać. W końcu stanęło na kotkach - koty są dobre na wszystko, prawda? :)
Pobawiłam się też w malowanie falbanki i drobnych kwiatków, żeby było jeszcze bardziej słodko i dziewczęco.


decoupage box


Aby pudełko było bardziej spersonalizowane z przodu dodałam wykonane pastą imię dziewczynki - to zawsze milej dostać coś, co jest specjalnie dla nas, prawda? :)
Koty pochodzą z dobrze znanej kolekcji serwetek, z których korzystałam już między innymi przy  tych skrzynkach.

rysowane koty


Praca wędruje na Wyzwanie pod patronatem Antoniny Kotowskiej u Dziewczyn z Addicted to crafts, kto jeszcze nie był, niech zajrzy koniecznie, bo ilość niesamowitych kocich prac poraża :)




14 komentarzy:

  1. Pudełko prześliczne. A połączenie różu i czerni to jedno z najfajniejszych zestawień kolorystycznych, gdyż jest zarówno dziewczęce, jak i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolory wybrane pod kolor pokoju dziewczynki, ale rzeczywiście dobrze ze sobą grają :)

      Usuń
  2. Super to pudełko...koronke namalowałaś?...wspaniale wyglada...wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ośmieliłabym się nazwać tego koronką :), ale tak, jest namalowana.

      Usuń
  3. Piękne. :) Popieram Szabę odnośnie zestawienia kolorów i także życzę wszystkiego najlepszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty kotami, ale ja podziwiam precyzję koronkowego malunku. Wspaniała skrzyneczka wyszła:D Dzięki serdeczne za udział w naszym wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że to jedna z najładniejszych szkatułek jakie widziałam! Koty rewelacyjne, koronka - uwielbiam, całość - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. kotki są genialne, wspaniała praca:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe połączenie kolorystyczne :)
    A koty to zawsze wdzięczny motyw zdobniczy - lubię i już.
    Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie połączenie kolorystyczne:)Podoba mi się...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełeczko ekstra - uwielbiam decoupage (niestety nie mam odwagi się za nie zabrać). Koty cudne - dowcipne i łobuzerskie. Życzę powodzenia w wyzwaniu:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba dużo odwagi, tylko odrobinę cierpliwości, a tego, sądzą c po Twoich pracach, Ci nie brakuje :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...