sobota, 8 lutego 2014

Klasycznie :)

Klasycznie, czyli z wykorzystaniem ogromnie popularnego ostatnimi czasy motywu. 
Dziś przeglądając Wasze blogi przy porannej kawie spotkałam u Efffki kilka ślicznych prac z serwetkami tej serii. To mi przypomniało, że czas pokazać zaległości :)

vintage decoupage

Serwetka z dziewczynką jest tak ładna, że trudno cokolwiek do niej dodać. Bałabym się przeładować pracę zbyt dużą ilością ozdobników lub kolorów. Jedyne na co się odważyłam w przypadku herbatnicy, to motyw z szablonu u rozbielenie wnętrza.


vintage decoupage

Druga skrzyneczka jest nieco większa, więc aby uzupełnić tło znów użyłam szablonu, tym razem z farbą, a nie pastą strukturalną.

decoupage caja

Do kompletu dodałam kółeczka na bokach, a wnętrze tym razem jest w pudrowym różu. Całość mocno przecierana, żeby spod farby była widoczna struktura drewna.

prezent dla dziewczynki



16 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczka :-)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wow, wow. Ta pierwsza majstersztyk, idealna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne skrzyneczki :) Ciężko stwierdzić, która ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. klasyka jest piękna;)i w przypadku Twych pudełek na 100% tak właśnie jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie ozdobiłaś te pudełeczka. Masz rację, że ten wzór jest na tyle delikatny, że za dużo nie trzeba go ozdabiać, bo można przesadzić- zrobiłaś to subtelnie i ślicznie:) Też bardzo go lubię:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olcia!
    Motywy serwetek z tymi dziewczynkami jest bardzo ładny, ale masz rację- nie można ich przeładować ozdobnikami.
    Świetnie to zrobiłaś. Pudełka są przesliczne!
    Ps. Moje serwetki cicho leżą w kartonach i czekają, żebym znalazła chwilę wolnego czasu.
    Może mnie zmotywujesz swoimi pracami?!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wszystkiego trzeba dojrzeć, do konkretnej serwetki też :)

      Usuń
  7. Słodka kolekcja i piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne obie, choć bardziej przemawia do mnie ta druga. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny motyw, prezentują się cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, pierwsze pudełko totalnie w moim stylu. Delikatne, jasne, nieprzekombinowane. Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...