poniedziałek, 13 stycznia 2014

Violetta i Monster High, czyli kilka skrzynek dla dziewczynek.


W ostatnim poście pokazałam prezenty uniwersalne jeśli chodzi o płeć obdarowanego, bo zarówno Scooby-Doo, jak i okrągłe ptaszydła są lubiane przez chłopców i dziewczynki. 
Dziś upominki raczej typowo dla dziewczynek.

W obu przypadkach pozwoliłam sobie pomajstrować trochę przy grafice, żeby było wiadomo, że są stworzone specjalnie dla danej osoby.
W pierwszej kolejności Violetta... nie jest mi zbyt dobrze znana, ale rozumiem, że to następczyni panny zwanej Hannah Montatna, która rozwinęła się w jakimś dziwnym kierunku :)

prezent violetta


Imię obdarowanej dziewczynki wkomponowałam w chmurkę na jakiej znajduje się logo serialu.

prezent violetta

Druga skrzyneczka z wspominanymi już niejednokrotnie Monsterkami. 
Skrzyneczka z nimi już była tutaj, ta jest nieco inna, poważniejsza?  Bez brokatu, czarna i matowa.
Tym razem aż się prosiło drobne przekłamanie w nazwie filmu :), uważam, ze wyszło całkiem przekonująco :)


Draculaura prezent

8 komentarzy:

  1. Fantastyczne pudełka, ciekawe jaka grafika byłaby na pudełku dla mnie......

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetny efekt ;) uśmiałam sie nad monsterami rzeczywiście nie sposób byłoby sieę oprzeć tej małej zamiance słownej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne i przydatne prezenty takie pudełeczka.Pozdrawiam i zapraszam do mnie:-).

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne skrzyneczki, choć nie znam się na takich dziecięco-młodzieżowych fascynacjach, to Twój pomysł ich wykorzystania, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imię na chmurce to genialny pomysł...w całości prezentuje się idealnie .Podziwiam bo to bardzo pracochłonne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnosci a gdzie mozna dostac taka serweteczke Violetty???Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie można :) Obrazek pochodzi z karteczek do segregatora, które namiętnie zbierają dziewczynki :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...