niedziela, 29 grudnia 2013

Szkatułka ombre

Święta, święta... i tak dalej,  więc można pozwolić sobie na pokazywanie prac, które były przeznaczone na prezenty. Wcześniej nie śmiałam, bo a nuż zupełnym przypadkiem zajrzy tu osoba, dla której prezent przeznaczony... i katastrofa gotowa :)



Skrzynka ombre


Przede wszystkim jednak w przedświątecznym szale ledwo zdążyłam fotografować powstające bibeloty, o obróbce i napisaniu choćby kilku słów pod zdjęciami nie było mowy. 

Na pierwszy ogień "muzyczna" skrzyneczka z zupełnie nie zamierzonym efektem ombre na bokach. Miała być czarna, ale trochę bałam się, że w połączeniu z motywem kluczy wiolinowych wyjdzie bardzo poważna. Dodałam nieco srebra i boki jakoś same się wycieniowały :), a całość zyskała odrobinę świątecznego blasku.



Decoupage nuty



Środek też jest lekko srebrzysty. Podziałki ruchome, więc można je wyjąć, gdy będzie potrzeba przechowywania większych przedmiotów.

ombre czarny i srebrny


5 komentarzy:

  1. Świetne to pudełko, grafika wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna szkatułka, a ombre na bokach pasuje idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ! Ciężko byłoby mi się zdecydować na jedną szkatułkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...